Wednesday, April 18, 2012

Isteri Adun Pas Tuntut Cerai Kerana Suami Tidak Bertanggungjawab


Misteri laporan akhbar semalam tentang siapakah Adun Pas Kelantan yang isteri keduanya menuntut cerai kini telah terjawab.

Rupa-rupanya Adun berkenaan adalah kroni Husam Musa. Patutlah akhbar Sinar Harian tidak siarkan namanya. Semua orang maklum dan tahu Sinar Harian di Kelantan di bawah kawalan Husam. Hubungan antara ketua editor Sinar Harian Kelantan dengan Husam juga semua orang tahu. Dibawa melancong ke China, India dan merata tempat lagi + RM.


Adun yang dimaksudkan adalah Adun Semerak Wan Hassan Wan Ibrahim.

Mengikut isterinya, adun berkenaan tidak bertanggungjawab dan pulang ke rumah dua bulan sekali pada waktu malam sahaja. Juga tidak menjalankan tanggungjawab sebagai seorang suami kerana tidak memberi perbelanjaan harian untuk isteri dan anaknya.

Isteri adun berkenaan bekerja sebagai Penolong Kanan disebuah sekolah di Kelantan.

Manakala menurut sebuah portal yang berpusat di Kelantan pula, http://detikperubahan.com/2012/04/15/eksklusif-adun-pas-tidak-bertanggungjawab-isteri-mohon-cerai/ , suami kepada wanita malang itu bukan sahaja tidak memberikan nafkah kepada isterinya malah mengambil kesempatan ke atas isterinya untuk kerjaya politiknya.

Adun itu tidak bersetuju tuntutan cerai yang dikemukakan isterinya dan berjanji akan berubah selepas pilihanraya umum ke 13 nanti. Bagaimanapun isterinya tidak percaya kepada janji adun Pas tersebut kerana dia tahu selama ini suaminya bijak menabur janji.

Sekarang rakyat Kelantan khususnya dan rakyat Malaysia amnya bolehlah menilai sendiri sikap pemimpin-pemimpin Pas. Benarlah apa yang dikatakan selama ini mereka cukup bijak menabur janji tetapi gagal memenuhi janji.

Kini semuanya telah terbentang depan mata. Isteri sendiri pun tidak percaya kepada janji suaminya yang juga seorang pemimpin Pas.

Jika isteri sendiri tidak percaya, adakah rakyat nak percaya kepada janji-janji Pas ?

Tepuk dada tanya selera.

1 comment:

IBU TUTI TKI SINGAPUR said...

SAYA SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH KEPADA AKI NAWE BERKAT BANTUANNNYA SEMUA HUTANG HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARAN SAYA SUDAH BISA BUKA TOKO SENDIRI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI YG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA KEPADA SAYA DAN ALHAMDULILLAH ITU BENER2 TERBUKTI TEMBUS..BAGI ANDA YG INGIN SEPERTI SAYA DAN YANG SANGAT MEMERLUKAN ANGKA RITUAL 2D 3D 4D YANG DIJAMIN 100% TEMBUS SILAHKAN HUBUNGI AKI NAWE DI 085-218-379-259