Tuesday, April 2, 2013

Rahsia pernikahan ADUN PAS dengan wanita Kemboja terbongkar

Tahun 2010 seorang wanita Kemboja yang mengaku dirinya isteri kedua ADUN PAS Melor di Kelantan telah membawa kes tuntutan mutaah ke Mahkamah Tinggi Syariah Kota Bharu. Dalam tuntutan itu wanita berkenaan menuntut RM 3 juta daripada bekas suaminya. 

Perbicaraan kes tersebut menjadi bualan umum di Kelantan dan seluruh negara kerana ia melibatkan seorang ADUN PAS. Dalam masa yang sama mencemarkan reputasi PAS. Walaupun tiga tahun telah berlalu timbul persoalan kenapa kes berkenaan senyap begitu sahaja sehingga kini ?

Rupa-rupanya kes berkenaan telah ditarik balik dan tuntutan bekas isteri kedua adun berkenaan diselesaikan luar mahkamah. Difahamkan wanita berkenaan berjaya mendapat RM 3 juta yang dituntut dari bekas suaminya hasil bantuan kawasan balak yang dianugerahkan oleh Nik Aziz. 

Atas alasan menjaga air muka tok guru dan PAS Kelantan Nik Aziz telah menganugerahkan kawasan balak kepada adun berkenaan yang mana kawasan berkenaan kemudiannya dijual dan wang digunakan untuk membayar tuntutan wanita berkenaan. 

Banyak sebab yang membuatkan PAS Kelantan takut jika perbicaraan itu diteruskan. Kerana itulah mereka memilih untuk tidak meneruskan perbicaraan dan cari jalan untuk selesaikan luar mahkamah bagi mengelak PAS diaibkan. Namun begitu bangkai gajah mana mungkin ditutup dengan daun pisang. Sebijak-bijak PAS hendak menutup kisah berkenaan akhirnya terbongkar jua.

Jika kes tersebut dibicarakan di mahkamah tiga rahsia besar akan terbongkar.

1 - Jumlah harta yang dimiliki oleh Adun Pas berkenaan.
2 - Siapa jurunikah, saksi dan tempat bernikah.
3 - Surat nikah palsu

Pertama, ketika perbicaraan sebelum kes ditarik balik wanita berkenaan memberitahu mahkamah bahawa beliau yakin bekas suaminya mempunyai harta yang melebihi RM 3 juta - malaysia insider 29 sept 2010.
Jika perbicaraan diteruskan maka akan terbongkarlah kekayaan seorang ADUN PAS yang sering mengaku mereka miskin, dan dari mana datangnya hasil kekayaan itu. 

Ejen nikah sindiket - kiri jurunikah, kanan saksi

Kedua, orang yang menikahkan mereka adalah ADUN PAS Air Lanas, Abdullah Ya'kub dan saksinya adalah Speaker Dewan Undangan Negeri Kelantan yang juga salah seorang ADUN PAS di Kelantan. Mereka dinikah dalam bilik hotel di Kemboja. Jika perbicaraan diteruskan maka akan terbongkarlah cerita ADUN PAS menjalankan khidmat pernikahan sindiket dan kesan lebih teruk lagi kerana yang melanggar peraturan berkenaan adalah wakil rakyat dan seorang Speaker DUN. 

Ketiga, apabila mendapat berita bekas isteri ADUN Melor akan membawa kes berkenaan ke mahkamah, ADUN Melor telah meminta pertolongan seorang lelaki yang dikenali sebagai Ustaz Rahimi Madani yang juga bertindak sebagai bomoh rasmi Husam serta bomoh kepada Satay Malaysia telah pergi ke Thailand untuk mendapat satu surat nikah yang tarikh telah dikebelakangkan (back dated) sebagai bukti nikah kepada mahkamah. Jika perbicaraan tersebut diteruskan maka semua ini akan terbongkar kerana seorang adun terlibat menggunakan dokumen palsu. 

Begitulah cekapnya PAS melakukan kerja-kerja mengambuskan kesalahan orang mereka. Yang menjadi mangsa adalah tanah-tanah balak Kelantan untuk menutup kebejatan pemimpin-pemimpin PAS, demi kepuasan nafsu ADUN mereka mendapat 'barang baik' made in Cambodia.

34 comments:

Abe Ding Dong said...

Semua ni untuk sekeping cipap masam?

Pehhhhhh... buuuuusuuuuuk brooooo....

Anonymous said...

..1 expensive fuck.. hehe.. lepas ni derma la lagi untuk party lahanat pas ni.. taqbir!..

sekupangdua sekupangdua said...

Menarik.. Teman share cita nie... Mohon pautkan blog teman di sekupangduas.blogspot.com... Insyallah teman pautkan blog gelombang merah... Salam perjuangan

Anonymous said...

Kau tahukah cipak masam tapi aku lihat macam baik punya janda kaya bro...

abd naser bin bedu said...

Dah rezki dia nak buat camner .. rakyat Kelate juga yang gigit jari. inilah kata orang "boddo somo.."

Anonymous said...

ini bukan saja kerana cipap masam ... kalau cipap masa, mana-manapun boleh dapat tapi ini : cipap masam + muka cun = RM3 juta

Nilsae Ramli said...

org kelate diperbodoh nik aziz...tua kutuk nak mampus

Anonymous said...

bagi pas halal bagi umno haram...

untuk pas... kahakkkk pthuiiii..
guna agama utk kesenangan dunia..

amran murtazadi said...

Padan muka org kelate yang dok taksub dgn PAS dan Pok Nik yang nyanyuk dan x sedaq diri.Untuk tutup malu dan nak tegak benag basah.....jual balak tutup dosa anak buah PAS. Apa lgi org kelate ...terbalikkkan krj PAS dan ganti dgn BN yang perjuang kemajuan ..

Anonymous said...

Jilat jangan tak jilat..lepas tu ludah kelangit...itu lah kerja puak2 ular dalam semak ni...

Anonymous said...

apeffff......

sapa ckp masam bebb.....ni wangi bro....

gigillll bdn wa bebb....apefff

Anonymous said...

ekekkekekek

Anonymous said...

Mak oiii, kaya betul pepemimpin Pas ni..3 juta..Tapi sodokah tin milo tetap diteruskan...

Anonymous said...

Set2 PAS sanggup jual hak org rakyat utk kepuasan kepala kote masing2. Nasib baik Ajis dah tua. Kalau bertenaga, tak mustahil negro jadi pilihan. Muka sekor2 redup je... Kote asyik nak melibas!

Anonymous said...

Kalau kerajaan 'ISLAM' PAS beriya2 menuntuk royalti Petronas. Apa cerite dengan royalti BALAK? kemana disalurkan? RAKYAT KELANTAN.. BUKA MATA, TANYA IMAN.

Anonymous said...

Sedap ngutuk tu..puak2 bewok mu tahu ko risalah ni betul ko dok...ni semua fitnah jah ni..hak mna komen sini duk kato hudoh2 ni...ingat boleh pahala ko dosa..boddddho blako sini ni..kna tipu ko tuan blog ni..aku rakyat klate aku tau la..

Anonymous said...

Ahli PAS, terima kenyataan. Ketua anda juga manusia biasa yg ada pelir. Takde beza dgn manusia lain. Cuma hadis tahu lebih sikit je dr org lain. Itu pun guna time nak lepas diri je. Separuh2 pulak!

Anonymous said...

Anon April 2, 2013 at 7:02 PM..,

Doh kalu demo tahu (mugo demo sore jah rakyat Klate), acu defend gak YB Wan Ismail ambo tu...

elly said...

Ada tak adun PAS kelantan yang kawin lagi.. saya ada....perghhhh

Anonymous said...

Kelantan yang tidak mengamalkan rasuah sepatutnya negeri yang paling maju. Hairan bin ajaib.

Anonymous said...

dua2 tu beni 2, cuba siasat nikoh mana?

Anonymous said...

Komen tak sayang mulut,tak ingat dosa pahala mengutuk tanpa bukti yang sah..1 hari nanti kita semua akan tua menghampiri mati..masa tu kita akan kenang balik perbuatan kita dulu2..ada tak kita buat salah dgn sapa nak minta maaf..Dosa dgn Allah walau bergunung InsyaAllah dpt diampunkan kalau betul2 bertaubat..tapi dosa dengan manusia,hanya dari tuan punya badan dpt maafkan..

Anonymous said...

Wahai penyokong al-juburi. Seperti biasa, semua yang kita cakap bohong, yang korang citer betul dan halal.
Keluar hadis ayat quran nak kata kita sesat, tak masuk syurga. Tapi bila puak jubur taik ngato ore, buke main lupo diri!!!!!

Anonymous said...

"aku rakyat klate aku tau la.." ayat gini tok laku pakai doh...kalu doh tahu sngat bagi fakta la nak nafi cerita tuan blog tu..

Anonymous said...

kalau betul tunjukkanlah buktinya, ni main cakap je... ooo lupa, itu memang perangai umngok.. bebal tak habis2...

Anonymous said...

tak perlu tunggu akhirat dan mahsyar.... saat roh di halkum Allah akan tunjuk kezaliman yang kita pernah buat dan yg tak sempat minta ampun...

Anonymous said...

. Argentina. Memang pendidkan di negara berkenaan percuma dan terbuka kepada sesiapa sahaja. Tetapi, terdapat banyak kos tersembunyi di negara berkeaan seperti pelajar harus membayar kos pengakutan dan pelbagai kos-kos lain yang mengarut. Pemberian biasiswa di negara berkenaan yang tidak sama rata sebenarnya telah mengabaikan golongan yang berpendidikan rendah untuk masuk ke dalam universiti. 9 daripada 10 pelajar yang memasuki universiti di Argentina datang daripada golongan kaya.

2. Negara dunia ketiga seperti Sri Lanka dan Mauritius mengamalkan pendidikan percuma?

Sebelum nak bercakap mengenai Sri Lanka, fahamkan dulu sistem pendidikan mereka. Hanya 10 peratus sahaja mereka yang layak memasuki university, selebihnya akan terpiggir. Inilah harganya yang perlu dibayar. Mengenai soal Mauritius, hanya orang bodoh sahaja yang membandingkan Malaysia dengan Mauritius. 1,286,340 merupakan jumlah rakyat di sana. Negara mereka pula kecil dan pengajian swasta cuma menjalankan kelas pada hari minggu sahaja memandangkan jumlah pelajar di sana sangat kecil. Jadi, buat apa nak bandingkan epal dengan durian? Sangat tidak adil bukan?

3. Brazil. Ya, pendidikan mereka percuma, tetapi, nah, ambil ni:

"Brazil is known for charging a high tax burden from its citizens and companies established. We will provide an overview of the most common taxes in Brazil, dividing them into Federal, State and Municipal taxes." Rujuk link pada komen saya dibawah.

" Everyday taxes in Brazil: IPVA, IPTU and IPTR!"

4. Bandingkan dengan negara kaya pula? Berapa kerat negara kaya yang ada sistem pendidikan percuma? Denmark? Kadar cukai di negara berkenaan merupakan yang paling tinggi di dunia. Kita perlu bayar untuk sesuatu yang percuma.

5. Turki? Sistem pendidikan negara kita tak ubah macam negara mereka.Turki hanya menawarkan pendidikan percuma pada peringkat sekolah rendah dan menengah daripada gred 1 sehinggalah 12. Serupa dengan negara kita, pendidikan percuma di Malaysia ditawarkan daripada darjah satu sehinggalah ke tingkatan 6 sebenarnya. Dan Malaysia hanya mengenakan 10% bayaran untuk pendidikan tertiaty (universiti, kolej) dengan 90% disubsidi kerajaan.

6. Finland? Saya dah cakap, jangan buat perbandingan epal dan durian. Kita buat sedikit analisis pasal negara Finland. Finland mempunyai 169, 000 orang pelajar dan Malaysia mempunyai 508,256 pelajar yang belajar di IPTA (IPTA sahaja, tidak termasuk IPTS lagi). Malaysia sebenarnya memberikan subsidi sebanyak 95 % daripada yuran pengajian sebenar di IPTA. Pelajar hanya membayar 5 % sahaja. Cukai pendapatan di Finland mencecah 50 peratus ke atas manakala Malaysia hanyalah mencecah 26 peratus maksimun. Dan, kenapa tergamak kalian bandingkan epal dan durian?

Negara-negara yang dibangkitkan oleh Bawini sebenarnya kaya dengan inflasi. Ambil contoh Argentina sudah cukup. 38 peratus inflasi untuk 2 tahun kebelakangan ini. Barang naik sikit kat Malaysia pun dah bising, dan hanya kerana pendidikan percuma, apakah sudah bersedia rakyat Malaysia untuk menghadapi cukai yang tinggi?

tokgaru said...

Petikan dari blog RBF online untuk kita kongsi bersama. Dikirim oleh seorang bangsa cina dari parti MCA di Alor Setar. Mudah-mudahan kita boleh mahasabah diri untuk melihat BIJAK KAH CARA ORANG MELAYU BERPOLITIK ? Ikuti kisahnya seperti di bawah ....

Saya cina MCA dari Alor Setar. Saya baru masuk blog RBF. Dulu tak pernah. Kawan introduced kepada saya. Intresting juga blog ini. Lucu pun ada juga.

Apa yang intresting ? Intresting kerana membicarakan halatuju perjuangan politik orang melayu.

Apa yang lucu ? Lucu kerana pemikiran politik orang melayu tak sama dengan pemikiran politik orang cina.

Apa yang kami orang cina mahu ? Bagi kami yang penting adalah kami boleh meneruskan kehidupan tanpa gangguan, kami boleh meneruskan aktiviti ekonomi tanpa rusuhan. Jika berlaku rusuhan kami orang cina yang paling teruk terjejas dan rugi. Kami orang berniaga. Dalam memilih kerajaan, kami akan memilih mereka yang boleh memberi jaminan kehidupan dan kelangsungan aktiviti ekonomi kami.

Sedangkan orang melayu tidak berfikiran seperti kami orang cina. Selama hampir 2 minggu saya masuk blog ini dan membaca semua komen dalam blog ini, saya yakin 99% pelawat blog ini adalah orang melayu.

Lucu dan sangat melucukan.

Isu terkini selepas parlimen bubar. MB Nik Aziz buat kenyataan Sembahyang Orang Umno Tak Dapat Pahala. Walau pun saya bukan orang melayu, tetapi saya faham apa itu pahala. Secara mudah saya anggap pahala itu seperti pelaburan atau simpanan untuk kegunaan selepas mati. Seperti kita menyimpan wang dalam bank atau beli share untuk kegunaan pada usia tua. Maksudnya kehidupan orang melayu akan jatuh susah kerana tidak ada simpanan pahala yang cukup untuk membiayai life after death.

Orang melayu khasnya orang Umno sangat marah dengan MB Nik Aziz kerana kenyataan semacam itu. Terfikir juga dalam kepala saya, adakah MB Nik Aziz itu tuhan orang melayu. Jika dia bukan tuhan orang melayu, kenapa orang melayu mahu ambil peduli dengan cakap dia.

Saya juga ada agama. Agama saya sebut buat baik semasa hidup didunia akan dapat balasan baik juga selepas mati. Agama saya juga sebut yang akan tentukan dapat balasan baik atau balasan jahat selepas mati adalah tuhan. Tok Sami tak ada kuasa nak tentukan seseorang akan dapat balasan baik atau jahat. Tok Sami hanya boleh seru supaya semua orang ikut ajaran agama. Tok Sami hanya boleh kata kalau orang itu buat baik semasa hidup, tuhan akan balas baik selepas dia mati.

Dari situ saya simpulkan bahawa orang melayu ini masih ramai yang tidak faham prinsip agama. Orang melayu nampak jahil tentang kuasa tuhan dalam menetapkan sesuatu hukum. Lebih teruk lagi mungkin sebahagian besar orang melayu di mulut sahaja yakin dengan kekuasaan tuhan mereka tetapi sedangkan dalam hati bertanya " ia kah " tuhan akan beri pahala dan balas syurga.

Saya tidak tersilap mengandaikan semacam itu, saya betul. Kerana jika orang melayu yakin dengan janji tuhan dan yakin dengan kuasa yang ada pada tuhan mereka tentulah orang melayu tidak melayan kenyataan MB Nik Aziz seolah-olah dia tuhan yang berkuasa menentu pahala, dosa, syurga dan neraka.

Minta maaf kepada orang melayu kerana saya mahu mengatakan ORANG MELAYU MENGAKU ALLAH TUHAN MEREKA TETAPI PADA MASA YANG SAMA MEREKA MENGIKTIRAF KUASA MB NIK AZIZ MENGATASI KUASA YANG DIMILIKI OLEH ALLAH DALAM SOAL PAHALA DAN SYURGA.

Tidak kah ini suatu YANG MELUCUKAN ????? Siapa yang lebih besar, MB Nik Aziz atau Tuhan Allah ????

Cina MCA

Anonymous said...

ORG MELAYU AKHIR ZAMAN PERANGAI LEBIH TERUK DARI ORG TERDAHULU. LAGI2 DALAM ALQURAN DAH BAGITAU ULARMAK AKHIR ZAMAN LEBIH JAHAT DARI ORG BIASA KERANA MEREKA JUAI AGAMA DEMI KUASA, DUIT DAN ANAK BERANAKNYA. MEREKA MEMPERBODOHKAN ORG YG LEBIH PANDAI DARI MEREKA DGN MENGUNAKAN AGAMA. PADA HAKIKATNYA MEREKA DARI GOLONGAN ORG2 YG BODOH BELAKA. YG KELAKAR MEREKA MENCARI AGAMA MELALUI PARTI POLITIK TETAPI KEHIDUPAN MEREKA BERTENTANGAN DGN AGAMA. CUKUPLAH BAGI MEREKA MEMUJI ULAMA SUK MEREKA. ULAMA MEREKA TIDAK MEMBANTU ORG SUSAH TETAPI MEREKALAH PENYEBAB ORG LAIN SUSAH. TETAPI RAHSIA MEREKA AKAN TERBONGKAR JUGA DEK KERANA MULUT MEREKA YG BERPUAKA DGN PERKATAAN2 YG BUROK&HINA. PERCAKAPAN MEREKA BERTENTANGAN DGN AJARAN AL QURAN & SUNNAH.

Anonymous said...

itulah kata, siapa cakap orang pas ni baik ..jujur dan lurus??

cakap pasal agama no 1, hukum orang no 1..kafirkan orang no 1, kopiah tak tanggal 24 jam, itu dihadapan umum ...!!

tapi dibelakang ramai mereka juga macam orang lain, ada nafsu..tamak haloba, gila nikah, kumpul kekayaan,

ha ha ..lakonan mereka cukup mantap!

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

ica anjasari bogor said...

SAYA SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH KEPADA AKI NAWE BERKAT BANTUANNNYA SEMUA HUTANG HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARAN SAYA SUDAH BISA BUKA TOKO SENDIRI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI YG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA KEPADA SAYA DAN ALHAMDULILLAH ITU BENER2 TERBUKTI TEMBUS..BAGI ANDA YG INGIN SEPERTI SAYA DAN YANG SANGAT MEMERLUKAN ANGKA RITUAL 2D 3D 4D YANG DIJAMIN 100% TEMBUS SILAHKAN HUBUNGI AKI NAWE DI 085-218-379-259